lørdag 11. oktober 2008

Spinning; et tecnohælvette

Halla!

Klarte selvfølgelig å hive meg på bloggbølgen jeg også, men ikke for å skrive den vanlige teite dagboka.
Jeg vil heller være meg selv å kritisere irriterende momenter jeg møter i hverdagen OG fortelle om morsomme ting.

Vel, vel. Se for dere at det er lørdags morgen. Kl. 09.00 ringer vekkeklokken og trøtt snubler du ned trappa å møter synet av din splitter nakne mamma som er i slutten av 40-årene. Da våkner du litt. Så setter du deg på scootern din å kjører til treningssenteret. Jepp, jeg gjorde det i dag! Jeg hadde min første spinningtime.

Først hjalp instruktøren meg med å stille inn sykkelen osv. og så begynte timen. Det var som å få dyna røska bort og en bøtte med snø på ryggen når hun startet den #%("!%/ tecnomusikken. Og ikke bare tecnofaen, men også Kelly Clarkson. Jeg tenkte: drep meg, men så gikk det opp for meg at det var selvmord jeg holdt på med. Jeg har jo nesten ikke trent på 1 år, og etter 20 min m/ "klatring" måtte jeg kaste inn håndkleet.


MEN HVORFOR TECNO?
Tecno kan i svært få tilfeller være fengende. Kommer ikke på noe i øyeblikket. Greit nok at det er fin takt og litt motiverende osv., men det er jo grusom musikk i seg selv! Dette må være den eneste gangen jeg har sett 40-åringer høre på tecno (nobody listens to tecno-Eminem, men han har desverre ikke rett), for de hører jo vanlighvis på Bon Jovie, Aerosmith og diverse annen vrælemusikk. Personlig så vet jeg ikke hvilken musikk jeg ville valgt, men kom med forslag da, og når jeg finner det ut skal jeg blowghe om det :)

Ingen kommentarer: