mandag 13. oktober 2008

Ei diskusjonsbok og en laksefilet som møte veggen

Aarg! Faen inni hælvettes kuksugerkuruke kor inni granskauens mørkeste hull kor førbanna frustrert æ blir.
Hvorfor i helvette skal vi lese en lærebok som forteller like mye om kultur, som blomsten og bia sier om sex.
Boka beskrev nordmenn som rett og slett usosiale, innadvent og lite hyggelig. Har forfatteren noen gang vært nord for Grønnland (Akershus)? Blir jo nesten pinlig berørt når jeg oppdager at jeg burde skjemme meg over min normale folkeskikk. Jeg hilser på folk jeg passerer når jeg er ute å spasserer med bikkja mi! Og en annen ting! Jeg er begynt å bruke refleks! Refleksvest! Til og med når jeg kjører scooter når det er mørkt. Greia er: Enten la vær å bruke vest å håpe på å bli "populær" (JIPPPIIIIII!!!!!!!) eller å la vær og bli påkjørt og bli litt grønnsak.


Koser meg egentli, er alene hjemme. Har laget meg laksefilet med rømme osv. stekt i aluminiumsfolie i ovnen, nam, nam, nam! Så lar jeg meg selvfølgelig underholde av "Ylvis møter veggen", et program som er enda latteligere enn "Big Brother", og med latterlig så mener jeg IKKE morsom. Ellers har jeg det ganske kult, og skal få besøk av verdens beste Tore, som er tilbake på sporet imorgen! :D <3>

Ingen kommentarer: